
17 грудня в Якимівській гімназії був проведений Міжнародний математичний конкурс "Кенгуру". В конкурсі взяли участь учні 2-6 класів. Вітаємо всіх небайдужих і вмотивованих. Бажаємо досягати нових математичних вершин!
Презентація "Трикутник у математиці"
Фізико - математичний марафон 2020 р.
Будинок моєї мрії
Математична казка
Фізико-математичний марафон 2019
Перегляд презентації за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1Hpk1ZLJ9A2RQ1glmvo82YHEfFU_hgNLa
Діяльнісний підхід та формування ключових компетентностей учнів на уроках математики
Розбудова демократичної держави потребують наявності таких особистостей, які здатні до самореалізації, спроможні до творчої побудови свого життя, зорієнтовані на особистий вибір і особисту відповідальність. Сучасна школа повинна спрямувати вихованню самостійних, ініціативних і відповідальних членів суспільства, наповнити навчання й виховання новим життєтворчим, духовним змістом, допомогти дитині знайти сенс життя, навчити швидко адаптуватися в життєвих ситуаціях, вміло застосовувати набуті знання. В Державному стандарті початкової освіти та базової загальної середньої освіти основною метою освітньої галузі “Математика” є формування в учнів математичної компетентності на рівні, достатньому для забезпечення життєдіяльності в сучасному світі, успішного оволодіння знаннями з інших освітніх галузей у процесі шкільного навчання, забезпечення інтелектуального розвитку учнів, розвитку їх уваги, пам’яті, логіки, культури мислення та інтуїції.
Реформування системи освіти в Україні набуло нині глобального характеру. Математика як шкільний предмет володіє достатнім потенціалом для формування та розвитку тих якостей, які необхідні людині для того, щоб бути успішним у сучасному житті.
Сьогодні актуалізується поняття «діяльнісний підхід». Зокрема, у новому Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти читаємо: «Діяльнісний підхід спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища».
Формуються компетентності , якщо :
Навчання носить діяльнісний характер.
· Йде орієнтація навчального процесу на розвиток самостійності і відповідальності учня за результати своєї діяльності.
· Якщо створюються умови для набуття досвіду та досягнення мети.
· Застосовуються такі технології викладання , в основі яких лежать самостійність і відповідальність вчителя за результати своїх учнів ( проектна методика , реферативний підхід , рефлексія , дослідний , проблемний методи , програмоване навчання , інтеграція , диференційоване навчання , розвивальне навчання).
· Посилення практичної спрямованості шкільної освіти (через ділові , імітаційні ігри , творчі зустрічі , дискусії , круглі столи) .
· Якщо вчитель вміло керує навчанням і діяльністю учня .
Найкраще формується це процесі розв’язування прикладних задач, або практичних завдань . Наприклад:
1. Скільки коштуватиме жалюзі на одне вікно , якщо отвір вікна складає 2м 10см у висоту і 2м завширшки , вартість однієї планки розміром 1 , 5 см на 1м становить 24 горн , робота по збору виробу коштує 120 грн
2. Яких розмірів потрібно взяти лист картону для виготовлення коробки без кришки довжиною 17см , шириною 13 см і висотою 5 см ?
3. Скільки листів заліза розміром 120см на 105 см необхідно купити для виготовлення 19 ящиків без кришки довжиною 40см , шириною 25 см і висотою 10см
4. Скільки погонних метрів лінолеуму шириною 2,5 необхідно купити для покриття підлоги довжиною 7м і шириною 5м
5. Школа відправляє учнів на екскурсії: 54 учнів виїжджають в Уманський дендропарк «Софіївка» та 123 учня у Київський ботанічний сад . Скільки місць повинно бути в автобусах , щоб кожна людина мала своє місце і всі місця були зайняті. Скільки таких автобусів необхідно замовити .
6. Ранньостиглий сорт кімнатних помідор «Українські» дає перші стиглі плоди на 96 день після посіву. Коли необхідно посіяти помідори, щоб перші плоди дозріли до 31 грудня?
Проектування уроків математики,
які базуються на компетентнісному та діяльнісному підходах
Планування уроків математики, які базуються на компетентнісному та діяльнісному підходах являє послідовне виконання вчителем наступних дій :
1 . Формулювання цілей уроку .
2. Подбір питань і завдань для етапу актуалізації знань і дій.
3. Створення проблемної ситуації , що спонукатиме учнів до «відкриття » нового знання.
4 . Вибір способу організації діяльності учнів.
5 . Підбір дидактичних прийомів, методів та засобів.
6.Розробка завдань , що спонукають учнів розпізнавати конкретні ситуації на основі нового завдання і відтворювати їх.
7 . Розробка алгоритму виконання учнями цих завдань .
8 . Складання завдань для контрольного етапу уроку .
Комментариев нет:
Отправить комментарий